Algemene voorwaarden

Beautysalon Monavi
Plantsoenstraat-West 1
7887 BT Erica (NL)
Kvk nummer: 64272516


Wanneer u een afspraak maakt bij Beautysalon Monavi gaat u automatisch akkoord met onderstaande algemene voorwaarden.

Ik geef geen behandeling bij:

  • Koorts / koortslip
  • Griep / verkoudheid
  • Besmettelijke huidziekten
  • Zwangerschap, indien apparatuur gebruikt moet worden
    Geef dit a.u.b. aan bij het maken van een afspraak.
  1. Hygiëne
    Ik ga zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten zorgvuldig ontsmet.Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels.
  2. Het maken van een afspraak.
    Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik u voor het maken van een afspraak een whatsapp bericht te sturen. Dit kan op maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.30. Telefonisch een afspraak maken is ook mogelijk. Dit is mogelijk op maandag van 13.00-17.00. Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
  3. Wees op tijd.
    Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is. U dient tot 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen.
  4. Te laat komen
    De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn (vanaf 10 minuten) dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.

In het geval u te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden de kosten voor een volledige behandeling wel berekend.

  1. Verhindering of annulering van de afspraak
    U kunt uw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt. Wanneer u binnen 24 uur voor de behandeling afzegt of uw afspraak niet nakomt, zal bij de eerste keer 50% van de kosten in rekening gebracht worden, bij herhaling zullen de volledige kosten van de behandeling in rekening worden gebracht. U mag dit bedrag besteden aan producten. (Uitzonderingen daargelaten) Tijdens een behandeling kan ik de telefoon niet opnemen, als u wilt annuleren mag u de voicemail inspreken en de reden vermelden. U dient zelf contact op te nemen over het maken van een nieuwe afspraak.

Houdt u er a.u.b. rekening mee dat als u een afspraak op maandag heeft en u wilt deze annuleren, u dit uiterlijk zaterdag voor 17.00 dient te melden! Dit mag via een whatsapp bericht.

  1. Cadeaubonnen
    Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.
  2. Kinderen
    Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger. Voor uw eigen ontspanning raad ik u aan geen kinderen mee te nemen naar een afspraak. In overleg mag zoon/dochter mee, mits hij/zij nergens aankomt.
  3. Gratis consult
    Gratis consulten zijn alleen gratis wanneer u de afspraak nakomt. Wanneer deze consulten niet tijdig worden verzet of bij het niet verschijnen op de afspraak wordt u € 20,- reserveringskosten in rekening gebracht.
  4. Betaling
    Om de kosten voor behandelingen zo laag mogelijk te kunnen houden kunt u alleen met contant geld betalen, pinnen is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om middels de bankierenapp te betalen. Mits dit uiteraard meteen gebeurt.
  5. Allergie
    In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van Beautysalon Monavi dient u contact met Monavi op te nemen, zodat ik uw huid aan een analyse/onderzoek kan onderwerpen om de allergie te zien/ constateren. Indien er sprake is van een reactie welke product gerelateerd zou kunnen zijn, dient u een klachten- ofwel allergieformulier in te vullen en te ondertekenen. Zonder dit formulier kan ik uw product niet terugsturen naar de leverancier.
  6. Klachten of ontevreden?
    Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u per omgaande contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
  7. Privacy
    De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Monavi en worden niet verstrekt aan derden. Monavi bewaart tot 3 maanden na uw laatste afspraak uw gegevens.
  8. Algemeen

Het parkeren van uw auto is gratis. Graag parkeren op de openbare parkeerplaats tegenover de salon en niet op de oprit.

Indien u langs wilt komen voor de aanschaf van een cadeaubon, een product, een huidanalyse of voor algemene informatie, verzoek ik u vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met een behandeling en mijn cliënten natuurlijk alle aandacht wil geven. Wanneer u spontaan aanbelt, kan ik u helaas niet altijd deze aandacht garanderen.

Laatste update: 2-1-2022